Durant el congrés Anavepor que va tenir lloc a Cartagena, els nostres companys de l’AVPA van presentar un projecte que creiem que és molt important per a la nostra professió.
Conscients de l’estrès i el ritme que portem els veterinaris als diferents àmbits d’aquest sector, des de l’AVPA han cregut oportú intentar avaluar-lo d’una manera més objectiva… Juntament amb el Departament de Psicologia Social i Organitzacions de la UNED s’ha creat un projecte per analitzar la situació d’estrès, salut laboral i imatge social dels veterinaris de porcí.
D’aquest projecte ha sorgit una enquesta que et convidem a omplir per tal de poder tenir la màxima quantitat d’informació possible:
- Link a l’enquesta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3xcWuA1T33c_pM7G4ByKSSma-esmYv_-ynRt1V6dV-fzP5A/viewform
- És totalment voluntària i anònima.
- La data límit per omplir-la és el proper 1 de juny.
La podeu fer extensiva a tots els veterinaris del sector que conegueu.
Els resultats es presentaran el proper 19 de novembre en una Jornada Tècnica de l’AVPA especial centrada en aquesta temàtica.
Moltes gràcies per participar!!